Tartalom felső

A „Straub Művek – Szlogengyár” 

gondolat ébresztője!

Az Önök cégénél minden rendben van?

-

Gratulálok!

A cég működik, a tervek, számítások profin elkészítve!

A piaci szegmens meghatározva, a hatékonyság megalapozott!

Túl vagyunk a személyzet fejlesztésen! Mindenki a megfelelő helyen!

-

A cége is a megfelelő helyen van?

-

Ne a térképet nézze!!!

A profi cég a helyét nem a városban, hanem a 

v á s á r l ó   f e j é b e n   keresi!


Gut, Besser,                     ........................ 

A legkisebb is számít!       ..........................

Mindenre van jó ötlete!     ..........................


Ugye be tudja a szlogen sorokat fejezni! Ők már jó helyen vannak. 

Az Ön fejében!

         ............XXX..................    Ez az Ön cégének a neve!

        De mi van előtte????


Cégpozicionálás. Márka stratégia. Szlogen. Egyéni cég arculat!

Straub Művek – Szlogengyár

Gondolat?    Ébresztő! 


I. számú fénykép helye

(színházi alakítás)                                   Straub Dezső színművész



Straub Dezső gyártulajdonos                           II. számú fénykép helye

            /Szlogengyár/                                         (komoly gondolkodó)



                     Straub Dezső  író                          


Mi ez?  Szereptévesztés?  Állás halmozás?  Blöff?


Húsz évvel ezelőtt a Budapesti Nemzetközi Vásár egyik pavilonja előtt ültünk a járdán Pinczési Bandi barátommal. „Hót” fáradtan. Túl voltam az az napra tervezett tíz előadáson. Ő pedig már eladott vagy száz darab autó gumi szőnyeget ezen a napon. - Kellene valami jó név a cégnek! Hogy megtarthassam az olasz partnert, és „hozzá tartózóan”, de mégis független legyek.  - Mi a cég neve Bandi?   - Diddy and Gori!    -Diddy and Gori? Akkor legyél: „DI- E - GO” Benne van az ő rövidítése is, mégis önálló a név: 

DIEGO  ÁRÚHÁZ

Az eredmény közismert. „- Szia keresztapa!” Ez Pinczési Bandi köszönése azóta. Aztán beültünk a közeli Kínai Nagy fal Étterembe kajálni. Jön a tulaj:  - Pincérek mondja, maga nekem csinálja jó lekrám, aztat leeheti itten!  Visítottam a röhögéstől, olyan édes volt a „barter” ajánlat. 

Na mondom, ha engem itt megröhögtetnek, nem maradhatok adós.

(Kínai Nagy Fal Étterem, forgalom növelés, jó duma????)

A vendége a vendégünk!

Kínai Nagy Fal étterem!

Ön csak az egyik ételsort fizeti!

A Fal adja a másikat!

Az egyik pincér összecsuklott a röhögéstől. Kicsi kínai „állta magát” mereven. - Nem érteni! - Sajnos sok magyar is pont így van vele azóta is...

-----------

A színpadi munka és a kreatív gazdasági tevékenység rengeteg közös szellemi eszközt kíván. Szerencsés szintetizáló képességgel szinergikusan  erősítik egymást. Meggyőződésem, hogy színpadi (gazdasági) sikereimet annak köszönhetem, hogy meg tudtam maradni nézőnek (vevőnek). Pontosan tudom, hogy mi a néző (vásárló) igénye. A szerep formáláshoz nélkülözhetetlen a magas érzékenységű beleélő képesség (marketing!). Empátia nélkül nincs kiemelkedő színészi alakítás (valós igényeket kielégítő reklám) Ha a színész (PR-os) nem tudja megkötni a néző figyelmét, érdeklődését nem kelti fel, akár el se kezdje a munkáját!

Dezsi a „Magányos farkas”?

Dolgoztam teamben. Nem sokáig. A „szellem izgága szárnyalása” kevesek kiváltsága. Mikor egy csapatban hatodszor ugyanaz mondja a jót, kiderülhet, hogy a többiekre nincs is szükség! Márpedig ennek kiderülése a Teamnek nem lehet a célja. Beadom a közösbe a „győztes gondolatot” a csapat pedig, mivel létérdeke ezt kívánja, módosít. Valamit bele kell, hogy nyúljanak, hogy a végeredmény Team munkának tűnjön. Kapunk hát egy kissé lebutított végterméket. Ez megy a Multinak elbírálásra! A Multinál is egy Team fogadja. Ha meg ezek egyből elfogadják a jó ötletet, akkor meg rájuk nincs szükség, hiszen akkor beadhatnám egyből a felettesüknek is, igaz?! Tehát módosításra kérnek fel... ha lehet, többszörire!!!

A végeredményeket látjuk. Néha hitetlenkedve nézzük az iszonyat összegekért készült értelmetlenségeket, az elmebeteg cégszlogeneket. 

Na, húzzuk össze magunkat! Ennyit a Team Show -ról!

Egy pár odavetett szó. Néhány vacak kis gondolat. Mit ér az nekem?

Megint valami reklám?

Kifizessek egy csomó pénzt, és lehet, hogy az egész semmit sem ér? 

-

Nézzük talán a statisztikát! A múlt század hatvanas évei óta piacra dobott,  jól bevezetett márkák eladási paraméterei a következőképpen néznek ki:

A vételi árban a tárgyi eszközök, (ingatlanok, gépsorok, irodák, bútorok) (szóval minden ami a híres-neves termék előállításához szükséges) 

 értéke általában nem haladta meg a 20%-ot! Megismétlem:

20 %!

De akkor mire fizették ki a vételi ár több mint 80 %-át???

A kifizetett összeg négyötödét?

Igen! Arra a pár odavetett szóra, vacak kis gondolatra. 

A MÁRKÁRA. Mert annyit ér!


Mert olyan fontos pozíciót tölt be a vásárlók fejében. 


Tartalom alsó
Csatlakozzon
Facebook oldalamhoz!